loading...
اخبارورزشی 3
جهان فوتبال

mohammadsonar بازدید : 74 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اخبار ورزشی 3يکي از مدافعاني که خيلي کم نقص فوتبال بازي مي‌کند و توانسته در اين يک سال پيشرفت زيادي بکند. امين حاج‌محمدي مدافع نفت تهران است.

امين که يکي از ارکان موفقيت تيم نفت تهران است و همچنين يکي از ستون‌هاي تيم ملي اميد به شمار مي‌رود به همراه تيم ملي اميد به عمان سفر مي‌کند. او که به احتمال زياد در بازي‌هاي عمان کاپيتان تيم ملي اميد است، حرف‌هاي جالبي در مصاحبه با خبرنگار گل دارد. مصاحبه خواندني و جذاب با دوست صميمي پيام صادقيان را بخوانيد.

بازي با ذوب آهن؟

در مورد اين بازي مي‌توانم بگويم براي باشگاه بزرگي مثل ذوب آهن خوب نيست که بخواهد با وقت تلف کردن و حاشيه رفتن امتياز بگيرد. اين تيم بازيکنان بزرگي دارد که مي‌توانند در هرتيمي مثمرثمر باشند اما متاسفانه مي‌بينيم که تاکتيک آنها فقط روي زمين خوابيدن و وقت‌کشي بود. به هر حال ما بازي را باختيم اما آنها شايسته مساوي هم نبودند ولي اين اتفاق افتاد و ما از اين بازي درس گرفتيم تا در بازي‌هاي آينده موفق باشيم.

از حضور در تيم ملي اميد راضي هستي؟

بله صددرصد تيم ملي افتخار هر فوتباليستي است و من هم خدا را شاکر که شايسته پوشيدن پيراهن تيم ملي هستم و تمام تلاشم را مي‌کنم که براي تيم ملي کشورم مفيد باشم.

جدايي منصوريان چه تاثيري در کار تيم اميد دارد؟

خب من هنوز هم مي‌گويم علي آقا مربي ماست چرا که ايشان 22 ماه براي تيم ملي اميد زحمت کشيدند و خيلي حيف است که الان در کنار ما نيستند. من فقط مي‌توانم براي ايشان آرزوي موفقيت کنم و هر کجا که هست دوست دارم بداند هميشه در قلب من حضور دارد و به او احترام مي‌گذارم چرا که علي آقا در سخت‌ترين شرايط پشت من بود.

کاربا آقاي افاضلي چطور بوده؟

آقاي افاضلي مربي باتجربه‌اي است و قابل احترام است ايشان قبلا هم تجربه ملي داشته و قطعا مي‌تواند کمک کند. ايشان حتي به من لطف داشته است و به عنوان يکي از باتجربه‌هاي تيم ملي اميد انتظار دارد که بتواند به تيم کمک کنم و قطعا هم با تمام وجود اين کار را خواهم کرد.

شنيده مي‌شود کاپيتان تيم اميد در عمان تو هستي؟

خب يکسري صحبت‌ها با من شده اما اين مسئله براي من اولويت نيست چرا که من سرباز تيم ملي کشورم هستم و چه روي نيمکت چه روي سکو و چه در داخل زمين فقط هدفم خدمت است و به چيز ديگري فکر نمي‌کنم حالا اگر به عنوان کاپيتان هم انتخاب شوم اين يک افتخار است و خدا را از اين بابت شاکرم.

قليان؟

(باخنده )جمله بسازم ؟

درباره اين ماجراي قليان کشي بازيکنان...؟

مي‌دانم مي‌خواهيد چه سوالي بپرسيد من هيچ وقت اين کار را تاييد نمي‌کنم. من نمي‌گويم اين کار خوب بوده است يا نه؛ اما بايد بگويم که من در جريان اين موضوع نيستم چون بايد بلافاصله بعد از بازي خودم را به تهران مي‌رسانم به همين دليل ساعت 9:15 با پيام صادقيان به تهران پرواز کرديم بليت‌هاي اين پرواز هم موجود است و استعلامش کاري ندارد.

قطعا تو راست مي‌گويي اما شاهدي هم داري؟

بله هم بليت‌هايي که با آن پرواز کرده‌ايم و هم شخصي که ما را به فرودگاه رساند و هم آقاي يدالله اکبري که به همراه خانواده‌اش در هواپيما بود و حتي براي عرض ادب خدمت ايشان رفتيم و با او خوش و بش کرديم. حرف من اين است که اگر اتفاقي افتاده بهتر است دقيق‌تر بررسي شود و همچنين با آبروي افراد بازي نشود.

گفتي آبرو، پس از انتشار اين اخبار و رسانه‌اي شدن محروميت دو تن از بازيکنان تيم ملي شائبه‌هايي در اين مورد به وجود آمد؟

بله مي‌دانم چه کساني را مي‌گوييد اما من بايد بگويم که کساني که با آبروي افراد بازي مي‌کنند واقعا کار زشت و ناپسند و ناجوانمردانه‌اي که خداوند قطعا پاسخ آن را مي‌دهد. من کاري به حرف حديث‌هاي به وجود آمده ندارم و اينکه چه کسي بوده يا چه کسي نبوده اما من به عنوان يکي از بازيکن تيم اميد اين حق را در مورد دوست خودم که لحظه به لحظه با من بوده صحبت کنم. خدا را شاهد مي‌گيرم پيام صادقيان در اين اتفاقات نقشي نداشته و من حاضرم قسم بخورم.

فکر مي‌کني با تيم ملي نتيجه بگيري؟

کار خيلي سختي است چرا که متاسفانه برخي از بازيکنان همراه ما نيستند اما قطعا چاره‌اي جز موفقيت نداريم و مي‌رويم که به اميد خدا با کسب افتخار به ايران برگرديم. تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم و همگي از آن مايه مي‌گذاريم تا بتوانيم نتيجه‌اي در خور ايران بگيريم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول لیگ ها

اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • تعمیر پرینتر جوهر افشان
  • جوجو فان|جوک جدید جوجو فان|جوک جوجوفان
  • خرید گیفت کارت 2 دلاری استیم
  • محصولات سالم و طبيعي
  • هيتر کارگاهي صبا هواساز
  • فرش 1000 شانه
  • خرید گیفت کارت استیم
  • مشاوره پایان نامه کارشناسی
  • سرور مجازی انگلیس
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو اعتیاد
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • جی پی اس گارمین
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • تبادل لینک
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • sitemap
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • سیسمونی نوزاد
  • خرید ساعت مچی
  • سرویس کاهش پینگ
  • نرم افزار
  • دانلود نرم افزار و بازی آندروید جدید android
  • چاپ دیجیتال
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم هندی بالیوودی
  • املاک تهران
  • تراکتور و کمباین نیوهلند
  • تشک
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • سرویس کاهش پینگ | تبدیل اینترانت به اینترنت
  • دستگاه بسته بندی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • داربست
  • خرید فروش بک لینک ارزان
  • نوین فا تازه های وب فارسی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • اخبار ویژه